Happy Birthday to me - ή αλλιώς αποφάσεις που πρέπει να πάρω μπαίνονταςστα 40

40390-bday_fromallofus

Δεν ξέρω για όσους πέρασαν αυτό το κατώφλι, αλλά εμένα τα 40 είναι ένα ορόσημο. Νομίζω πως ξαφνικά πρέπει να δω την ζωή διαφορετικά. Πως αρκετά σπατάλησα ώρες και μέρες από την ζωή μου για λάθος πράγματα και λάθος ανθρώπους. Νομίζω πως είναι ένα σκαλοπάτι που πρέπει να γίνω πιο σοφή. Να κοιτάξω πίσω και να διώξω ότι δεν με ευχαριστεί. Να βάλω στόχους που θα μπορέσω να πετύχω και να διεκδικήσω πράγματα που μέχρι τώρα ντρεπόμουν.

Ακόμα και να αλλάξω δουλειά.


Αύριο θα είμαι 40 και μιας ημέρας!!!!! Μια φίλη μου, σήμερα μου είπε πωπωπωπω έχεις ζήσει την μισή σου ζωή σχεδόν! Αν το σκεφτεί κανείς ρεαλιστικά, έχει δίκιο. Γιατί μακάρι να φτάσω τα 80 και να ζήσω μια αξιοπρεπή ζωή. Όρθια και γερή και να μπορώ να αυτοεξυπηρετούμαι. Αλλά από την άλλη συνειδητοποιώ πως 40 χρόνια (άντε 39) δεν έκανα όλα αυτά που ήθελα να κάνω. Πως φοβήθηκα να κάνω κάποιες κινήσεις, πως ίσως δεν κυνήγησα τα όνειρά μου. Όμως πόσα μπορείς να κάνεις τα πρώτα 40 χρόνια μόνος σου? Ήδη τα πρώτα σχεδόν 20 πρέπει να έχεις την σύμφωνη γνώμη των γονιών σου σε πολλά. Οπότε ψιλοκαταπίεση. Και μετά στα επόμενα 20 προσπαθείς να ολοκληρωθείς. Να βρεις μια καλή δουλειά, ένα καλό παιδί, να κάνεις οικογένεια..... Όλα αυτά τα σωστά πράγματα της σωστής κοινωνίας...


To do - from now on



  • Να μην αφήνω ανθρώπους και καταστάσεις να μου χαλάνε την διάθεση! Μπορεί να μου πει κάποιος που το καταφέρνει ΠΩΣ στα κομμάτια το κάνει? Χτες ακόμα, μια συνάδελφος κάτι πέταξε και ενώ εκείνη την στιγμή δεν έδωσα σημασία, μόλις επέστρεψα σπίτι και άρχισα κάποια ΚΟΥΛΗ ώρα να το σκέφτομαι, έγινα τούρμπο. Χάλασα το βράδυ μου και σήμερα μέχρι να το ξεκαθαρίσω είχα μια ταχυπαλμία άλλο πράγμα. Ξέρω πως είναι παιχνίδια του μυαλού, αλλά είναι φορές που το μυαλό μου κάνει τρελό κουμάντο και δεν μπορώ να το διαχειριστώ!

  • 'ΟΞΩ οι τοξικοί άνθρωποι! Το έχω ξαναγράψει σε άλλο post και μάλιστα το έχω αναλύσει φοβερά. Όμως είναι φορές που την ξαναπατάω. Όλοι μας έχουμε προβλήματα, αλλά δεν μπορώ στα 40 μου πλέον να κάνω παρέα με ανώριμα άτομα που συμπεριφέρονται σαν 15χρονα. Και είμαι σίγουρη πως πολλοί από εσάς είχατε ή έχετε ένα τέτοιο φίλο.

  • Αλλαγή εργασίας. Πόσοι από εσάς κάνετε την δουλειά των ονείρων σας και ζείτε από αυτή? Χμμμμ πολύ λίγοι, είμαι σίγουρη, αλλά ειλικρινά συγχαρητήρια. Εγώ προς το παρόν είμαι σφηνωμένη σε μια δουλειά 15 σχεδόν χρόνια και που τα τελευταία 5 είναι στάσιμη χωρίς καμία εξέλιξη. Δεν θέλω να γίνω διευθύντρια, αλλά ξέρω τα θέλω μου και τα μπορώ μου. Ξέρω ότι είμαι ικανή να φτάσω πιο ψηλά και να αναλάβω παραπάνω υποχρεώσεις, αλλά έχω πέσει σε συγκεντρωτικό προϊστάμενο του οποίου του αρέσει να πνίγεται. Δεν θέλω να είμαι αγνώμων, ειδικά όταν έξω υπάρχουν άνεργοι άνθρωποι αλλά μετά από τόσα χρόνια ήρθε πιθανόν η ώρα να δω τι θα κάνω. Να αλλάξω κάποια πράγματα και να αλλάξω και εγώ μαζί.

Ως συνήθως γράφω σκόρπιες σκέψεις αλλά σήμερα έπρεπε να τις καταγράψω για να δω σοβαρά τι θα ολοκληρώσω!!!





Νομίζω πως είναι αρκετά για σήμερα και ας μην βαρύνουμε άλλο το κλίμα. Στο τέλος τέλος είναι τα γενέθλια μου σήμερα :) :) :)

Σχόλια